Bemanning i Oslo

Vi kan bemanning. Behovet for personell varierer, rett tid å leie inn en konsulent kan for eksempel være ved arbeidsstopper, organisasjonsendringer, ansettelsesstopp eller ved vikarbehov. Da sørger vi for at rett person er på plass til rett sted, når du behøver det

Kontakt oss 

HVORFOR BENYTTE BEMANNING?

Tidsbesparende: Bemanningsløsninger skal frigjøre din tid til å fokusere på dine kjerneoppgaver og det skal føles fleksibelt og effektivt.

Nøyaktighet: Vi vil hjelpe deg med å identifisere fremtidige talenter og minimere risikoen for feilansettelse.

Personalansvar og utvikling: En Consultant Manager i Academic Work blir personens nærmeste leder, noe som gjør at du får hjelp med personalansvar, lønnsadministrasjon, utvikling og- oppfølging.

Som eksperter på vår målgruppe, young professionals, vet vi mye om hva du kan forvente og hva som forventes av deg. Denne kunnskapen deler vi gjerne.

Dine behov kan vare fra noen timer til mange måneder eller år, vi vil uansett sikrestille at du har rett person til rett tid. Vi opplever veldig ofte at våre kunder er så fornøyde med den personen vi finner at de på et tidspunkt ønsker å ansette fast – det løser vi selvsagt. Les mer om rekruttering her

Et av våre mål er nettopp at det dette skal kunne skje, da vet vi nemlig at vi har gjort den jobben vi forventer av oss selv, og som vi ønsker at våre kunder skal forvente. Nemlig det å ha levert kvalitet gjennom hele prosessen, fra behov til utvelgelsesprosess og gjennom oppfølging av deg og personen som leies inn.

KONTAKT OSS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av young professionals. Har du behov for å ansette personell? Vi vil gjerne treffe deg! Ring oss på 23 00 90 70, send oss en e-post til info@academicwork.no eller fyll ut vårt kontakskjema om du heller vil at vi skal kontakte deg.

Historien om Academic Work startet som en idé i hodet på tre studenter. I dag er vi et av Nordens største bemannings- og rekrutteringsbyråer. Les mer om vår historie og utvikling her.

Tips en venn