Har du behov for personal innen HR, kontor og administrasjon

Vi har jobbet med bemanning og rekruttering siden 1998 og har i løpet av årene opparbeidet oss mye erfaring og et omfattende nettverk av talentfulle young professionals. Kandidatene vi jobber med er ambisiøse og villige til å lære nye ting.  Innen HR, kontor og administrasjon har vi hjulpet et stort antall store og mindre bedrifter.

Fordeler med å benytte oss

Vi kan målgruppen - Gjennom lang erfaring kjenner vi målgruppen ut og inn. Vi har mange etablerte samarbeidsrelasjoner med høyskoler og universiteter rundt om i landet, noe som gjør at vi når den etterspurte kompetansen. Og på den måten raskt identifisere hvilke kandidater som har rett kompetanse for den aktuelle stillingen.   

Identifiserer fremtidige medarbeidere -  Vi hjelper deg med å finne fremtidens medarbeidere enten du ønsker å leie inn eller fast ansette kandidaten. Gjennom en tett dialog med dere i oppstartsfasen minimaliserer vi risikoen for feilansettelser. Hvis du som kunde føler deg usikkerpå hvor langsiktig ditt personalbehov er anbefaler vi en bemanningsløsning. 

En nøye gjennomarbeidet rekrutteringsprosess – Vi arbeider med utgangspunkt i en kompetansebasert rekrutteringsprosess, hvor du som kunde får mulighet til å kartlegge hvilke personlige egenskaper og kvalifikasjoner som er viktige for din bedrift og for den spesifikke stillingen.

Eksempler på stillinger hvor vi løser ditt behov 

  • Resepsjonist
  • Kontormedarbeider
  • Assistenter 
  • Back-office Office Manager
  • Personlig assistent
  • Koordinator
  • Sekretær
  • Rekruttering
  • HR funksjoner     

Tips en venn