GOURMETKOKKEN

Suzanna er 29 år og har arbeidet som Account Manager i Academic Work i et halvt år. Akkurat som en kokk trives hun med å ha mange kjeler kokende på en gang, jo flere prosjekter hun har gående jo bedre, derfor kjenner hun seg best igjen i personligheten til gourmetkokken.

GOURMETKOKKEN: 

Det koker rundt denne personen i teamet. Oppgaver løses og komponeres som en meny, i rasende tempo og allikevel vakkert, effektivt og kreativt - og fra kjøkkenet sendes det alltid kvalitetsretter tilpasset hvert enkelt ønske.

HVORFOR VIL DU BESKRIVE DEG SELV SOM GOURMETKOKKEN?

Jeg liker å ha flere baller i luften, og trives best når jeg har fullt opp med ting både personlig og i arbeidslivet. Jeg er på topp når jeg har flere prosesser gående med kunder i ulike stadier. I tillegg er jeg veldig detaljorientert og opptatt av at alt jeg gjør skal være av god kvalitet. Et salg smaker alltid godt når det er tuftet på kvalitet.

HVA ER DIN BAKGRUNN FØR DU STARTET I ACADEMIC WORK?

Jeg har ikke tatt høyere studier, men har gjort mye spennende innen arbeidslivet. Som 23-åring ble jeg butikksjef, jeg har også jobbet 4 år i Schibsted Media Group som Account Manager. 

HVA ER DET BESTE MED Å JOBBE SOM ACCOUNT MANAGER I ACADEMIC WORK?

At det er en fartsfylt hverdag med mye latter og glede med kollegaene. Man bestemmer selv hvor bra man kan gjøre det. Her er det kun du selv som kan sette grenser for hvor mye du kan oppnå, og du bestemmer selv tempoet på din egen utvikling. Det er også spennende å få treffe ulike mennesker i ulike posisjoner og bli kjent med forskjellige bedrifter og bransjer.

HVA ER DITT BESTE ØYEBLIKK SOM ACCOUNT MANAGER?

Her om dagen fikk jeg inn 3 ordrer på en dag og solgte for nesten en million. Denne kvelden dro vi, altså hele avdelingen, ut og spiste for å feire gode resultater. Det var en herlig dag!

HVORDAN VIL DU BESKRIVE DET Å JOBBE I ACADEMIC WORK?

Selv om man jobber selvstendig og har sine egne mål, jobber vi alle sammen mot et felles mål. Dette merker man gjennom det gode samarbeidet i avdelingen, men også på tvers av avdelingen.  Selv om alle som jobber her har ulike bakgrunner og egenskaper, har man de samme verdiene og heier hverandre frem. Det er god stemning, og alle bryr seg om hverandre og blir genuint glade når andre gjør det bra. Jeg var litt sjokkert over hvor mye man klapper i hendene her, men nå er det blitt en rutine å klappe for alt som er. Jeg tror ikke det er mange andre bedrifter som klapper like mye som vi gjør her!  

SØK ACCOUNT MANAGER

Tips en venn