Søkeresultater
annonse-ID: 15095375

Atea Trondheim søker nye kolleger til support-teamet sitt!

ATEA AS

Atea er i stadig vekst og i den forbindelse ser vi etter nye kolleger til vårt support-team! Har du ambisjoner og vil være med å styrke avdelingen vår slik at vi er enda bedre rustet til de utfordrende og spennende oppgaver vi har, så er det kanskje deg vi er på utkikk etter!

Søk her!

Selskap: ATEA AS

By: Trondheim

Stillingskategori: IT

Omfang: Fulltid, Heltid

Start dato: Ønskelig med snarlig oppstart

Type stilling: Bemanning

Om stillingen

Vi lever i en fantastisk spennende tid. Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Ved å sette mennesket i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi, kan vi skape produkter og tjenester som gjør at vi kan skape en enda bedre verden for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea med jobber med teknologi. Teknologi. Av og for mennesker. For meg og deg. Atea er spesialister i IT-infrastruktur. Alle våre 1650 ansatte i Norge jobber for en bedre fremtid bygget med IT. Vi utvikler smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa.

Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.

Bli med på laget for å ruste Norge med skreddersydd teknologi. Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag.

Arbeidsoppgaver

  • Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
  • Arbeide med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM
  • Tickethåndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
  • Utføre generell support via telefon, chat og mail mot enkelte driftskunder for Atea
  • I stillingen vil du rullere på skift som vil variere ifra 07:00-17:00 , på sikt kan det bli aktuelt med 24/7-vakter

Vi søker deg som

  • Nylig har studert IKT-driftsfag eller IKT-servicefag med fullført fagbrev
  • Har erfaring med eller kjennskap til Exchange, Vmware, Citrix eller Active Directory
  • Har gode komunikasjonsferdigheter på norsk, muntlig og skriftlig
  • Har kunnskap innen Office 365

Om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt da du vil være Ateas ansikt utad.

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Samarbeidende - Du beskrives som en lagspiller og er opptatt av å spille dine kolleger gode
  • Serviceorientert - I dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder.
  • Kvalitetsbevisst - Punktlighet og nøyaktighet er en selvfølge i din arbeidshverdag

Annen informasjon

  • Oppstart: snarlig, etter avtale
  • Antall stillinger: 2 stk., ett engasjement og en fast ansettelse
  • Arbeidsomfang: 100 %
  • Arbeidssted: Ateas lokaler i Ranheimsvegen 9 i Trondheim
  • Søknadsfrist: Snarest. Vi har en løpende selekteringsprosess og anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesse. Annonsen vil bli tatt ned så snart vi har funnet de riktige kandidatene

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Vår anbefalning er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

I Atea tror vi at flinke folk kjenner flinke folk. Du kjenner kanskje noen som er perfekt for denne stillingen? Tips oss gjerne!

ATEA AS

ATEA er spesialister i IT-infrastruktur og ønsker å bruke sin kompetanse til å forme et enda bedre Norge. I nært samarbeid med sine kunder og partnere utvikler de løsninger som neste generasjon kan være stolte av. ATEA ønsker blant annet å bidra til mer effektiv læring i skolen. De vil styrke politiet og helseomsorgen i deres arbeid og på den måten være med og trygge vår felles velferd. Sammen med sine kunder i hele landet bygger ATEA Norge med IT. De hjelper sine kunder med hele kjeden, fra design, utvikling og produktforsyning til funksjon og vedlikehold. Gjennom å skape en IT-infrastruktur i verdensklasse er ATEA med og legger grunnlaget til et smartere og mer innovativt Norge.

ATEA finnes i syv land i Norden og Baltikum, har ca. 7000 medarbeidere, er markedsleder i Norden og Baltikum og er den tredje største IT-infrastrukturleverandøren i Europa. I Norge består selskapet av ca. 1 700 medarbeidere på et tyvetalls steder fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør.

Bli en del av Academic Work

Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.

Les mer om vårt konsulenttilbud
Søk her!