info
ADVARSEL! Feilaktige meldinger om ledige stillinger sirkulerer for tiden på sosiale medier, disse kommer ikke fra Academic Work. Vi ønsker å informere deg om at disse ikke er tilknyttet oss, og avsenderen bruker vår merkevare uten vår tillatelse. Vårt råd er å ikke svare eller gjøre noe (f.eks. klikke) på disse meldingene. Du kan trygt og sikkert søke etter ledige stillinger på nettsiden vår.
close
My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15101959

BDO Innlandet er i sterk vekst og søker flere flinke medarbeidere med på laget!

BDO AS

Har du lyst på nye utfordringer i et fremtidsrettet selskap? Da har vi en spennende mulighet for deg!

Søk her!

Selskap: BDO AS

By: Gjøvik, Lillehammer, Hamar

Stillingskategori: Økonomi/jus/innkjøp

Omfang: Fulltid, 100%

Start dato: Etter avtale

Type stilling: Rekruttering

Andre: Mulighet for å jobbe hybrid

Om stillingen

I samarbeid med BDO Innlandet ser Academic Work etter nye revisjonsmedarbeidere til deres kontorer i Innlandet – Gjøvik, Lillehammer og Hamar. BDO Innlandet er et kompetansehus med cirka 80 ansatte hvor man jobber med en rekke ulike bransjer innenfor SMB-segmentet. Avhengig av ditt erfaringsnivå vil du få en stillingstittel i tråd med dette, eksempelvis senior revisjonsmedarbeider eller supervisor.

Som selskap ønsker de å være tett på det lokale næringslivet og kjenne til kundens utfordringer. De jobber derfor kontinuerlig med å gi verdifulle råd og tilbakemeldinger som bidrar til en mer effektiv og enkel hverdag for kundene. BDO har oppdrag hos noen av innlandets mest profilerte selskap, samtidig som de jobber med mindre kunder hvor man får muligheten til å jobbe tett med ledelsen. Denne variasjonen gir gode muligheter for både personlig og faglig utvikling.

BDO Innlandet opplever en sterk vekst og du kommer til å bli en del av et fremtidsrettet selskap hvor du får påvirke, lære og utvikle deg. Som selskap skal BDO være innovative og jobbe med digitalisering og automatisering. I stillingen vil du være en nøkkelspiller for å realisere disse målene. BDO Innlandet søker dermed deg som er engasjert, motivert og nysgjerrig. Fremfor alt blir du en del av et felleskap preget av ekte engasjement og høy kompetanse. Uansett hvilke drømmer og planer du har for karrieren din, får du erfaringer som bringer deg videre.

Du blir tilbudt

  • Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø
  • Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram
  • Gode utviklingsmuligheter og et tilpasset karriereløp etter dine ambisjoner. Dette kan være som leder eller spesialist
  • Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre

Arbeidsoppgaver

  • Revisjonsansvar for et bredt spekter av kunder i egen portefølje
  • Etablere og videreutvikle kundeforhold
  • Prosjektlederansvar med god støtte fra kollegaer
  • Være med på å sørge for at vi digitaliserer og automatiserer våre løsninger kontinuerlig
  • Tett samarbeid i team og øvrige kollegaer

Vi søker deg som

  • Har høyere utdanning innen økonomi, fortrinnsvis med spesialisering i regnskap og revisjon
  • Er flytende i norsk, muntlig og skriftlig
  • Har interesse for teknologi og digitalisering
  • 1-3 års erfaring med revisjon, stillingstittelen din vil avhenge av ditt erfaringsnivå
  • Fordel med autorisasjon

Vi oppfordrer at helt nyutdannende sender oss en søknad. I tillegg ønsker vi at du spesifiserer hvilket kontor du ønsker å jobbe hos i søknadsbrevet.

Som person er du:

  • Strukturert
  • Selvstendig
  • Samarbeidende
  • Problemløser

Annen informasjon:

  • Oppstart: Etter avtale og med hensyn til oppsigelsestid
  • Arbeidsomfang: Heltid, fast ansettelse i BDO
  • Plassering: Hamar, Gjøvik eller Lillehammer
  • Søknadsfrist: Snarest

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

BDO AS

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.

Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

Bli direkte rekruttert til BDO AS

Igjennom denne tjenesten blir du direkte ansatt hos vår kunde. Rekrutteringsprosessen gjennomføres av Academic Work, og vi vil støtte deg underveis i prosessen.

Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Cecilie Dokka eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15101959

Søk her!