info
ADVARSEL! Feilaktige meldinger om ledige stillinger sirkulerer for tiden på sosiale medier, disse kommer ikke fra Academic Work. Vi ønsker å informere deg om at disse ikke er tilknyttet oss, og avsenderen bruker vår merkevare uten vår tillatelse. Vårt råd er å ikke svare eller gjøre noe (f.eks. klikke) på disse meldingene. Du kan trygt og sikkert søke etter ledige stillinger på nettsiden vår.
close
My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15101794

BDO søker deg med bakgrunn innen lønn og HR til å bli med på deres store satsning!

BDO AS

Har du erfaring med lønn og HR-administrasjon? Er du er klar for å satse på din videre utvikling innen faget i et faglig sterkt miljø? Da bør du lese om denne rollen!

Søk her!

Selskap: BDO AS

By: Drammen

Stillingskategori: Økonomi/jus/innkjøp

Omfang: Fulltid, 100%

Start dato: Etter avtale

Type stilling: Rekruttering

Andre: Mulighet for å jobbe hybrid

Om stillingen

I samarbeid med BDO ser vi etter en ny lønnskonsulent til deres kontor i Drammen. I rollen vil du delta i og lede kundeprosjekter, med alt det innebærer av en økonomifunksjon opp mot lønn og personaladministrasjon. Du vil også få mulighet til å jobbe mer med operativ HR og personaladministrasjon med oppgaver som eksempelvis sykefravær, permisjon og forsikring.

I rollen vil du altså kunne kombinere din kundeportefølje og utvikle deg både innen lønn og HR. Dette er en nyopprettet avdeling der du vil samarbeid tett med et lite team i vekst. BDO Drammen har store vekstambisjoner å vokse og de ser derfor etter deg som vil være med på denne reisen og utvikle et solid team. BDO kontoret i Drammen har i sin helhet 100 ansatte fordelt på ulike avdelinger, og er kjent for sitt gode arbeidsmiljø med stor takhøyde!

Som selskap skal BDO være innovative og jobbe med digitalisering og automatisering. I stillingen som lønnskonsulent vil du være en nøkkelspiller for å realisere disse strategiske målene. Når teknologien fjerner store mengder av manuelle oppgaver, vil rollen være mer strategisk og kompetansedrevet, som gir stor verdi til kundene.

Du blir tilbudt

  • Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø, med flat struktur og hjelpsomme kolleger
  • Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram
  • Mulighet for et tilpasset karriereløp etter dine ambisjoner. Dette kan være som leder eller spesialist
  • Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre

Arbeidsoppgaver

  • Lønnsarbeid for egen portefølje, med lønnskjøring, avstemming og rapportering
  • Rådgiving og veiledning innen lønn og HR-områder
  • Ivareta og etablere gode kunderelasjoner
  • Mulighet for å være en utleieressurs hos kunder med lønn eller HR-rettede oppgaver

Vi søker deg som

  • Har høyere utdanning innen økonomi og administrasjon, HR, regnskap eller lignende. Relevant erfaring kan kompensere for utdanning
  • Flytende i norsk muntlig og skriftlig
  • Innehar god systemforståelse, gjerne erfaring med Visma.net Payroll og/eller Tripeltex
  • 1-6 års erfaring fra lønnsområdet, stillingstittelen din vil avhenge av ditt erfaringsnivå

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Strukturert
  • Selvstendig
  • Serviceorientert
  • Kvalitetsbevisst

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

BDO AS

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv. Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

Bli direkte rekruttert til BDO AS

Igjennom denne tjenesten blir du direkte ansatt hos vår kunde. Rekrutteringsprosessen gjennomføres av Academic Work, og vi vil støtte deg underveis i prosessen.

Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Ida Heidegård Mannsåker eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15101794

Søk her!