chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15099745

Skap Digital Mestring hos Atea - Bli Vår Neste IT-support Stjerne!

Atea AS

Har du drømt om å være den som ikke bare løser tekniske utfordringer, men også knytter team sammen? Atea inviterer deg til å bli vår neste IT Support-stjerne! Vi ser etter en lagspiller som vil være det første ansiktet vår kunde møter ved IT-utfordringer, og som samtidig ønsker å være hjertet i vårt teknologiske fellesskap. Bli med oss og gi brukeropplevelsen en solid oppgradering – ingen kappe nødvendig!

Søk her!

Selskap: Atea AS

By: Sandefjord

Stillingskategori: Kundeservice

Omfang: Fulltid

Start dato: Etter avtale

Type stilling: Rekruttering

Om stillingen

Atea, den ledende leverandøren av IT-infrastruktur i Norden, søker nå en entusiastisk IT Support-ressurs som vil være mer enn bare et navn på en helpdesk. I denne spennende rollen vil du sitte ute hos vår kunde og være en del av deres daglige arbeidsmiljø og samtidig fungere som bindeleddet til Ateassupport og driftssenter. Med eget kontor i vår kundes inspirerende lokaler blir du ikke bare en go-to person, men en viktig del av deres teknologiske hverdag.

Arbeidsoppgaver

  • On-site 1. linje support for kundens ansatte.
  • Oppsett og feilsøking tilknyttet utstyr på kundens lokasjon (eksempelvis: printere, scannere, pc og programvare tilknyttet interne systemer hos kunden)
  • Administrasjon av brukere og tilganger.
  • Utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon.
  • Deltakelse i prosjekter sammen med konsulenter og driftspersonell fra Atea ved behov on-site.

Vi søker deg som

Er en erfaren IT-supportressurs som er over gjennomsnittet interessert i teknologi, Har du erfaring med både teknisk og on-site support er dette et stort pluss. Videre ser vi etter deg som er strukturert i arbeidet du gjør, samtidig som du evner å ta selvstendige avgjørelser. Det er viktig for Atea at du er service og løsningsorientert. Dette innebærer at du tenker utenfor boksen for å løse kundens utfordringer og innehar gode samarbeidsevner. Som person er du omgjengelig og blid, og gjerne en "menneskekjenner".

Det er meritterende hvis du har

  • Språk: Norsk, Engelsk
  • Utdanning: IKT fagbrev, Høyere utdanning
  • Ferdighet: On-site, support, Microsoft Azure, Active Directory, Microsoft 365

Kunnskap kan oppnås gjennom utdanning, erfaring eller være selvlært.

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Selvstendig
  • Inspirerende
  • Samarbeidende
  • Problemløser

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

Atea AS

Atea er spesialister i IT-infrastruktur og vi bruker kompetansen vår til å forme en bedre fremtid. Atea har kontorer i syv land i Norden og Baltikum med rundt 7000 medarbeidere. Atea er den tredje største leverandøren av IT-infrastruktur i Europa. I Norge er vi omlag 1700 medarbeidere fordelt på 24 kontorer fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør. I Atea jobber noen av Norges fremste innen sitt fagfelt og vi har høye ambisjoner. Vi lover deg et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, samt relevante og krevende utfordringer som tar oss ett hakk nærmere en verden hvor teknologi er til for å gjøre livet enda bedre. Du vil også få muligheten til å utvikle deg personlig og profesjonelt.

Bli direkte rekruttert til Atea AS

Igjennom denne tjenesten blir du direkteansatt hos vår kunde. Det innebærer at du kan slappe av imens vi tar oss av søkeprosessen.

Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Barzan Palany eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15099745

Søk her!