Ser du etter en stilling hvor du kan utvikle dine ferdigheter og være med på å bygge systemet til Varner? Da har du kommet til rett plass! Vi ser nå etter en system manager som kan være med på å bygge Varner sin IT avdeling.
Selskap: Varner AS
By: Oslo
Stillingskategori: IT
Omfang: Fulltid, 100%
Start dato: Etter avtale
Type stilling: Bemanning
I Varner har vi organisert drift, vedlikehold og utvikling av våre IT-systemer i Varner Tech. Varner Tech er organisert i forskjellige produktteam som dekker teknologistøttet til hele virksomheten vår. Denne rollen ligger i Tech Sales, som har ansvaret for teknologien som støtter opp under alle salgskanaler, både på nett og i fysisk butikk. Som System Manager i Tech Sales vil du være med på å utforske, utvikle og administrere kunde-/brukerfrontene i Varners nettbutikker, ved blant annet verktøy for oppdagelse/anbefalinger av produkter, innholdsstyringssystem og A/B-testing av ny funksjonalitet eller oppdatert design. Vi har også som mål å drive den tekniske utviklingen og driften av butikkteknologi som besøkstelling og annen sensorteknologi, skjermer for inspirasjon/informasjon og andre tjenester som syr sammen våre fysiske butikker med våre digitale kanaler.
Du blir tilbudt
Kunnskap kan oppnås gjennom utdanning, erfaring eller være selvlært.
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Varner er et av Skandinavias største motekonserner og består av flere profilerte kjeder; Cubus, Dressmann, Bik Bok, Carlings, Volt, Junkyard og Levi’s Store. Virksomheten omfatter i dag 6 nettbutikker og 1200 fysiske butikker i Norge, Sverige, Finland, Island og Danmark.
8500 dedikerte medarbeidere setter hver dag kundene i sentrum for å gi dem den beste handleopplevelsen. Siden første butikk ble åpnet i Oslo for nesten 60 år siden har vi hatt en fantastisk utvikling og vekst.
Nøkkelen til vår suksess ligger i vår kultur og våre verdier. Vi elsker å skape resultater. Det er høyt under taket, med rom for å ha det gøy. Samtidig tar vi ansvar, for hverandre, for miljøet, for klimaet og samfunnet rundt oss.
Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.
Les mer om vårt konsulenttilbud