Søkeresultater
annonse-ID: KQQ6IT
PAYEX NORGE AS

Bli MediPay´s nye Service Delivery Advisor!

Er du drevet av å gi kundene dine WOW-opplevelser, og ønsker du å bidra aktivt til utvikling av prosesser i et selskap i sterk vekst? Da kan du være den vi leter etter!

PAYEX NORGE AS

Oslo

Snarest

Fulltid

Bemanning

Om stillingen

MediPay leverer sentrale betalingsløsninger til helsesektoren og er i en spennende vekstfase. Hos oss blir du en del av et engasjert, inkluderende og målrettet team som sammen utvikler virksomheten videre. Vi ser nå etter en medarbeider som ønsker å bidra aktivt til vårt felles mål i et miljø preget av høyt tempo og positiv energi.

Som Service Delivery Advisor er du en nøkkelperson i arbeidet med å sikre gode kundeopplevelser gjennom profesjonell førstelinje support via telefon og e-post. Du vil registrere og følge opp saker, håndtere administrative oppgaver og sørge for effektiv oppfølging av kundehenvendelser. Gjennom den daglige dialogen med kunder vil du få god innsikt i deres behov og utfordringer, og bidra med forslag til forbedringer av systemer og rutiner i vårt arbeid.

Du blir tilbudt

Hos oss i MediPay får du en unik mulighet til å utvikle deg både faglig og karrieremessig i et dynamisk og forretningsorientert miljø. Du blir en del av et sosialt og engasjert team med sterk lagånd, hvor din innsats verdsettes. I PayEx er vi opptatt av at ansatte trives på jobb og ønsker også ansatte som ønsker å bidra til et positivt og godt arbeidsmiljø.

Arbeidsoppgaver

  • Førstelinje support via telefon og e-post
  • Registrering og oppfølging av saker
  • Administrative oppgaver
  • Aktivt bidra til forbedringer og løsninger i prosesser og systemer

Vi søker deg som

  • Har erfaring fra en kundeservicerelatert rolle (support, service, salg e.l.)
  • Teknisk forståelse og interesse for systemer
  • Flytende i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Har evne til å formidle informasjon på en klar og vennlig måte, både muntlig og skriftlig

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Serviceinnstilt og imøtekommende - håndterer henvendelser profesjonelt med fokus på gode brukeropplevelser
  • Strukturert og pålitelig - sørger for at saker registreres, følges opp og avsluttes innen frister
  • Positiv og samarbeidende - bidrar til et godt arbeidsmiljø, og trives med både selvstendig arbeid og samarbeid i team
  • Ansvarsfull og målbevisst - trives med høyt tempo og tar eierskap til egne oppgaver

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no.

Vi har en fortløpende utvelgelsesprosess, annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste steg. Du trenger ikke å legge ved et søknadsbrev, da det ikke er en del av vår rekrutteringsprosess. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

PAYEX NORGE AS

PayEx er en av Nordens fremste leverandører av komplette betalingsløsninger. De drives av innovasjonskraft og deres streben etter å hjelpe mennesker, bedrifter og samfunn til å vokse. I dag er de et av de ledende selskapene innen betalingsløsninger med virksomhet i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Noe som ikke hadde vært mulig uten deres engasjerte og kompetente medarbeidere! Deres virksomhet gjennomsyres av deres verdier - Åpen, Enkel og Omsorgsfull i alt de gjør.

Har du spørsmål om denne stillingen?

Vårt rekrutteringsteam svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no. Angi annonse-ID KQQ6IT i din e-post.

Dmaze

Dmaze søker en teknisk Customer Success Manager!

Dmaze

Oslo

Fulltid

Bemanning

for 2 måneder siden