Academic Work Logo
Søkeresultater
annonse-ID: U3EXVG
Dmaze

Customer Success Manager til Dmaze!

Bli en nøkkelperson i et teknologiselskap i vekst! Dmaze søker en proaktiv Customer Success Manager som vil jobbe med å styrke kundeforhold, sikre høy kvalitet i leveranser og bidra til videre utvikling av selskapet.

Dmaze

Oslo

Fortløpende, etter avtale

Fulltid

Bemanning

Mulighet for å jobbe hybrid

Om stillingen

Du vil være bindeleddet mellom selskapets løsninger og kundens behov, og ha ansvar for å sikre en helhetlig og effektiv kundereise. Du blir sentral i jobben med å skape verdi både for kundene og selskapet gjennom å skape gode kundeopplevelser. Rollen kombinerer operativ oppfølging med strategisk innsikt, og passer for deg som trives med høyt tempo, tett samarbeid med både kunder og interne ressurserog kontinuerlig forbedring. Du vil ha stor frihet til å forme oppgavene og ansvarsområdene dine i et selskap som verdsetter initiativ og praktisk tilnærming.

Du blir tilbudt

  • Et fleksibelt arbeidsmiljø med fokus på trivsel og utvikling
  • En unik mulighet til å forme egne arbeidsoppgaver og sette ditt preg på rollen
  • En gjeng kollegaer med ulik kompetanse og innfallsvinkler, som gleder seg til å få dine innspill
  • Flat struktur og kort vei fra initiativ til beslutning og handling
  • Et selskap som velger å investere tid i at du skal bli god i jobben
  • Mulighet for reising

Dette er 1 års vikariat, men mulighet for fast ansettelse etter endt periode.

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging og ivaretakelse av eksisterende og nye kundeforhold
  • Utvikle customer success-funksjonen i selskapet sammen med produkteier og kommersielt team
  • Bistå med IT-relaterte oppgaver og teknisk brukerstøtte
  • Bistå med IT-service og konsulentoppdrag for kunder
  • Formidle tilbakemeldinger og ønsker fra kunder til produkteier og team slik at vi hele tiden kan bli bedre og utvikle produktet

Vi søker deg som

  • Har noen års erfaring fra arbeidslivet
  • Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
  • Evne til å jobbe selvstendig og ta initiativ
  • Ønsker å bidra til vekst i et selskap med ambisjoner
  • Er norsk statsborger (grunnet tilgang i ulike kundesystemer)
  • Grunnleggende IT-kunnskaper, gjerne med relevant bakgrunn eller utdanning

Det er meritterende hvis du har

  • Kjennskap til CRM-systemer som f.eks. Hubspot

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Ryddig
  • Stabil
  • Ansvarsfull
  • Intellektuelt nysgjerrig
  • Respektfull

Det vil bi gjennomført bakgrunnsjekk før ansettelse, spør gjerne hvis det er noe man lurer på rundt dette.

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no.

Vi har en fortløpende utvelgelsesprosess, annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste steg. Du trenger ikke å legge ved et søknadsbrev, da det ikke er en del av vår rekrutteringsprosess. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

Dmaze

Dmaze er en skybasert plattform som forenkler og digitaliserer styring, risiko, revisjon og compliance (GRC) for virksomheter i både privat og offentlig sektor. Plattformen kombinerer brukervennlighet, kunstig intelligens og høy sikkerhet for å hjelpe organisasjoner med å få oversikt og kontroll – alt samlet i én løsning. Med ferdige maler, fleksible arbeidsflyter og integrasjoner som Power BI og Office, gir Dmaze effektiv støtte i både daglig drift og strategisk arbeid. Les mer som selskapet her !

Har du spørsmål om denne stillingen?

Emily Meyer eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: U3EXVG

GlobalConnect AS

Fremoverlent Leveransekoordinator søkes til GlobalConnect!

GlobalConnect AS

Fornebu

Fulltid

Bemanning

for 7 døgn siden