Academic Work Logo
Søkeresultater
annonse-ID: 3TTI98
ATEA AS

Vi søker 1. linje supportmedarbeider til Atea Trondheim!

Har du erfaring med IT support og ønsker å bruke kompetansen din inn i et av Norges største og ledende IT selskap? Kjenner du deg igjen i egenskaper som nysgjerrig og initiativrik, og vil være med å styrke Atea Trondheim sin avdeling?

ATEA AS

Trondheim

Etter avtale

Fulltid, 100%

Rekruttering

Om stillingen

Vi lever i en fantastisk spennende tid. Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Ved å sette mennesket i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi, kan vi skape produkter og tjenester som gjør at vi kan skape en enda bedre verden for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea med jobber med teknologi. Atea er spesialister i IT-infrastruktur. Alle våre 1800 ansatte i Norge jobber for en bedre fremtid bygget med IT. Vi utvikler smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa.

Bli med på laget for å ruste Norge med skreddersydd teknologi. Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag.

Hvorfor jobbe hos Atea?

  • Du vil bli en del av et kompetanserikt miljø og et solid team, med mange dyktige kolleger å spille på
  • Du vil inngå i en strukturert opplæring- og onboardingsprosess
  • Vi verdsetter også det sosiale miljøet i tillegg til det faglige, både organisert og i privat regi
  • Vi er et av verdens mest bærekraftige IT-selskaper, og jobber for å gjøre samfunnet og bransjen bedre hver eneste dag
  • Vi har stort fokus på videreutvikling internt og har mange karrieremuligheter i selskapet
  • Vi holder til i flotte, nye lokaler i Ranheimsvegen!

I Atea er vi stolte av å være Norges største IT-selskap. Hos oss finner du noen av IT-bransjens mest dedikerte hjerter og raskeste hjerner. Våre kollegaer brenner for å bygge Norge med IT, og gjøre Atea til The Place To Be!

Arbeidsoppgaver

  • Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområde
  • Arbeide med Windows, Active Directory, Exchange, Entra, Office365, Citrix og diverse RDM
  • Tickethåndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
  • Utføre generell support via telefon, chat og mail mot driftskunder for Atea
  • I stillingen vil du i første omgang rullere på skift som vil variere ifra mandag til fredag 07:00-17:00, samt noen lørdager
  • Andre oppgaver kan forekomme

Vi søker deg som

  • Nylig har studert IKT-drift eller IKT-servicefag med fullført fagbrev, kjøpmannsskole eller annen relevant utdanning
  • Med stor fordel har kjennskap til Windows, Entra, Citrix eller Active Directory
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, muntlig og skriftlig
  • Har kunnskap innenfor Office365
  • Har plettfri vandel

Personlige egenskaper

  • Problemløser - du har et ønske om å sette deg inn i kundenes problem, og hjelpe de med en effektiv og best mulig løsning
  • Kommunikasjon - du er opptatt av å lytte til dine brukere og holde god dialog fra start til slutt
  • Serviceorientert - i dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder
  • Kvalitetsbevisst - punktlighet og nøyaktighet er en selvfølge i din arbeidshverdag

Annen informasjon

  • Oppstart: Høst 2025, etter avtale
  • Arbeidssted: Atea's lokaler i Ranheimsvegen 9 på Leangen
  • Ansettelse: Heltid, fast stilling
  • Søknadsfrist: Vi har en løpende selekteringsprosess og anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesse.

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle spørsmål vedrørende stillingen rettes til rekrutteringsansvarlig Live Larsen på Trondheim@academicwork.no.

Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

ATEA AS

Atea er Norges største IT-selskap, med rundt 1800 medarbeidere fordelt på 23 kontorer rundt om i hele landet. Sammen med våre kunder og teknologipartnere bygger vi Norge med IT.

Hos oss får du jobbe med teknologi som gjør en reell forskjell i samfunnet. Du vil jobbe med den mest spennende og nyskapende teknologien på markedet. Det vil si at Atea er først ut med å få opplæring, sertifiseringer og tilgang til de mest ettertraktede produktene og tjenestene.

Vi tror at folk som kjenner hverandre jobber bedre sammen. Derfor skaper vi arenaer for læring og samhold, med alt fra hytteturer og idrettsaktiviteter til faglige konferanser. Arbeidsdagen hos oss er en fin blanding av utfordrende oppgaver, latter og en genuin interesse for å finne de beste løsningene for kundene våre. Vi har en visjon om å være "The Place to Be" – et sted der ansatte trives og vokser.

Vi mener at teknologi er nøkkelen til å nå FNs bærekraftsmål. Som et av verdens mest bærekraftige IT-selskaper, jobber vi for å gjøre samfunnet og bransjen bedre hver eneste dag.

Bli direkte rekruttert til ATEA AS

Gjennom denne tjenesten blir du direkte ansatt i bedriften. Rekrutteringsprosessen gjennomføres av Academic Work, og vi vil støtte deg underveis i prosessen.

people talking in front of computers

Har du spørsmål om denne stillingen?

Live Eriksen Larsen eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på live.larsen@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 3TTI98

AKVA GROUP ASA

Digital konsulent søkes til AKVA group!

AKVA GROUP ASA

Trondheim

Fulltid

Rekruttering

for 3 uker siden