
Vil du kombinere teknisk kundestøtte med produktutvikling og prosjektkoordinering?
På vegne av vår kunde, et norsketablert og innovativt teknologiselskap i en spennende vekstfase, søker vi nå to nye tekniske ressurser til deres Customer Operations-team.
Lysaker
Midten av August
Fulltid
Bemanning
Om stillingen
Hos vår kunde får du en spennende mulighet til å jobbe med teknisk support av markedsledende teknologi. Som en del av Customer Operations-teamet vil du håndtere et bredt spekter av kundehenvendelser knyttet til selskapets produkter og tjenester innen hjem og bygninger, marine og energi. Du vil jobbe tett med både B2B og B2C kunder, eksterne installatører og interne team for å sikre god service, yte teknisk support og videreutvikle selskapets produkter.
Du vil bli en del av et tett og sammensveiset team med god stemning og høyt engasjement. Teamet samarbeider godt, sitter tett og støtter hverandre i hverdagen. Du vil jobbe bredt i organisasjonen og spille en viktig rolle i å skape gode kundeopplevelser og effektive løsninger. Ressurser i Customer Operations er ikke bare en støttefunksjon, men en viktig del av selskapets utvikling. Her får du muligheten til å være med og påvirke både produkt- og tjenesteutvikling, hvordan selskapet går ut i markedet, samt bidra i salgsaktiviteter og markedsrettede kampanjer. Du blir involvert i mye mer enn tradisjonell kundeservice – og det er nettopp dette som gjør rollen ekstra spennende og meningsfull.
Arbeidsoppgaver
- Besvare kundehenvendelser for teknisk support via telefon, e-post og chat
- Teknisk feilsøking og support på hardware og software
- Reklamasjonsbehandling og garantihåndtering
- Prising av tilbud og prosjektering av leveranser for kunder
- Ordrehåndtering og prosjektkoordinering
- Kundeoppfølging og sørge for at ting leveres i tide, gjennom god kommunikasjon
- Kursing og opplæring av kunder og installatører, både inhouse og hos kunder
- Deltagelse på kundeevents, messer og møter etter behov
Vi søker deg som
- Har sterk teknisk interesse og noe erfaring, enten fra skole, jobb eller fritid, som har gitt deg en god grunnleggende forståelse for både hardware og software
- Er flytende i norsk, både skriftlig og muntlig
- Er komfortabel med engelsk, både skriftlig og muntlig
Det er meritterende hvis du har
- Erfaring med kundeservice og/eller teknisk support
- Høyere utdanning, eller fagbrev som elektriker, rørlegger, eller teknisk fagskole
- Erfaring med Zendesk eller andre ticketsystemer
- Førerkort klasse B
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Strukturert – du har evnen til å jobbe systematisk med dine ansvarsoppgaver og gjøremål, slik at ingenting faller mellom stolene
- Ansvarsfull – du tar ansvar for kundehenvendelser helt til målet er nådd, og har ikke noe imot å ta en ekstra telefon for å sikre at et produkt leveres i tide eller at en installatør møter opp som planlagt
- Stresstolerant – du klarer å bevare roen selv når du har flere arbeidsoppgaver samtidig, både innkommende samtaler, løpende administrasjon og prosjektkoordinering
- Serviceorientert – du tilpasser deg andres behov, er imøtekommende og støttende, og liker å bidra der behovet er størst med både små og store oppgaver
Vår rekrutteringsprosess
- Søknadsfrist: 25. juni.
- Oppdragsperiode: Fra midten av august til utgangen av desember 2025.
- Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no.
- Vi har en fortløpende utvelgelsesprosess, annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste steg.
- Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Har du spørsmål om denne stillingen?
Julia Bergelova eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 8EI483