Trenger du hjelp til bemanning og rekruttering innen kundeservice?

Kundeservice er ansiktet og stemmen til bedriften din i møtet med kundene. Motiverte og kundeorienterte medarbeidere innen kundeservice er derfor avgjørende for mange bedrifters suksess. Vi kan hjelpe deg å finne de beste medarbeiderne som kan forbedre kundeopplevelsen i din bedrift.

Derfor skal du velge Academic Work til bemanning og rekruttering innen kundeservice

Digitaliseringen påvirker verden også innen kundeservice. Kundene vil ha svar på sine forespørsler raskt og via en rekke kanaler. Samtidig blir det stadig satt større pris på god kundeservice ansikt til ansikt. En medarbeider innen kundeservice er derfor din mulighet til å imponere kunden med personlig kontakt, enten det er ansikt til ansikt, på nett eller via telefon.

Vi i Academic Work har lang erfaring i å rekruttere kompetente ansatte innen kundeservice til ulike roller, både på kort og lang sikt, fulltid eller deltid. Dersom du bestemmer deg for å jobbe med oss, vil vi sammen med deg skreddersy den løsningen du ønsker for din bedrift, enten det er omfang, flere personer eller etterspurt kompetanse. Med våre tjenester vil vi hjelpe deg å finne den beste medarbeideren til din bedrift.

Stillinger vi kan hjelpe deg med bemanning og rekruttering til innen kundeservice

  • Medarbeider
  • Kundeservice
  • Leder kundeservice
  • Resepsjonist
  • Resepsjonssjef
  • Callsenter bemanning
  • Chat medarbeidere
  • Kundeservice-spesialist

Hvorfor bruke et rekrutterings- og bemanningsbyrå?

Kundeservice er en arbeidsintensiv industri. Med et stort antall ansatte blir det også mer gjennomtrekk, høyere antall sykefravær og familierelaterte permisjoner. Det å finne vikarer i ferieperioder, eller perioder med høyt arbeidspress, kan ta mye av tiden til personalansvarlige i bedriften. Ved bruk av våre tjenester i situasjoner hvor behovet for personale er midlertidig, kan spare deg for både tid og personalressurser. Vi i Academic Work gjennomfører en grundig rekrutteringsprosess slik at du har mer tid til å fokusere på din kjernevirksomhet.

Er bemanning eller rekruttering riktig alternativ?

Kundeservice er et godt eksempel på et forretningsområde hvor behovet for medarbeidere kan variere over tid. Dersom du opplever at etterspørselen topper seg i en kortere, for eksempel ved jul eller i feriesesonger, kan det være lurt å vurdere bemanning. Dersom personalbehovet skulle vise seg å bli langvarig, kan du etablere et ansettelsesforhold for medarbeideren dersom du skulle ønske det i løpet av den avtalte bemanningsperioden. Dersom du allerede vet på forhånd at du har et langsiktig behov, kan rekruttering være det beste alternativet.

Ønsker du hjelp til bemanning eller rekruttering innen kundeservice?

Vi i Academic Work hjelper deg gjerne med å skreddersy en passende løsning til dine behov. Ta kontakt med oss, så hører du fra oss fortløpende. Vi har kontor i både Oslo og Trondheim. Du kan kontakte oss på telefon 23 00 90 70, e-post info@acadmicwork.no, eller ved å fylle ut og sende inn kontaktskjema for bedrifter. Trenger du medarbeidere til andre områder? Les mer om hvilke fagområder vi kan hjelpe deg med.

Del artikkelen