My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15104337

Vår kunde ser etter en Controller til vikariat

Vår kunde søker deg som har tidligere erfaring med økonomi, fra deltids- eller heltidsjobb, og som ønsker å fylle et vikariat ut mars 2025 grunnet foreldrepermisjon med snarest oppstart. Er det deg? Søk gjerne stillingen i dag!

Søk her!

By: Oslo

Stillingskategori: Økonomi/jus/innkjøp

Omfang: Fulltid, Vikariat frem til mars 2025

Start dato: Snarest

Type stilling: Bemanning

Om stillingen

På kontoret i Oslo vil du som Controller tilhøre et team på fire personer, med roller som Økonomiansvarlig, Business Controller og Lønnsmedarbeider. I tillegg til teamet ditt vil du også jobbe tett med Prosjektledere for kundeprosjekter, Service Senteret og kollegaer med samme funksjon som deg i Norden. Ved rask oppstart vil du få en introduksjon og opplæring av nåværende Controller, og få muligheten til å delta i en hel månedsavslutning før du tar på deg oppgavene selvstendig. Da dette er et vikariat ser vi for oss at du har noen relevant tidligere erfaring som du kan bygge videre på hos vår kunde.

Arbeidsoppgaver

  • Månedsavstemning
  • MVA og skatt
  • Revenue Recognition – sikre at etablerte regler og retningslinjer følges
  • Fakturering, inklusive purring av utestående mot kunder
  • Avskrivninger og føring av anleggsregister
  • Oppfølging av timeføring, fleksitid
  • Prosjektfakturering, herunder prosjektadministrasjon
  • Bokføring av innbetalinger og avstemming av reskontro
  • Kontroll av regnskap
  • Andre oppgaver i økonomiavdelingen, f.eks. bistå i omlegging til nytt økonomisystem

Vi søker deg som

  • Har tidligere arbeidserfaring med oppgaver innen økonomi inkludert månedsavstemminger
  • Har gode kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
  • Har gode kunnskaper i Excel

Det er meritterende hvis du har fullført en høyere utdanning innen økonomi, regnskap eller revisjon

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Strukturert
  • Selvstendig
  • Kvalitetsbevisst

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

Bli en del av Academic Work

Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.

Les mer om vårt konsulenttilbud
Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Julia Bergelova eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15104337

Søk her!